måndag 16 april 2007

Flygbiljetterna bokade

Igår bokade jag 4 st ToR biljtter till Penang. 31500:- fattigare.
Vi åker 14 augusti kl 13.00 och är framme på Penang kl 10.00 lokal tid. 15 timmar sammanlagt, inkl väntetid i KL.
I morse blev jag lite nervös. Vi har ju inte sålt huset än. Vi har inte ens pratat med mäklare... Hinner vi klart innan 14 augusti? *gulp*
Hus i vårat område går ju fort att sälja men ändå. Nåväl, allt verkar lösa sig, så då gör nog det här det också. :)

Angående biljetterna så bokade jag hemresa i mars eftersom det var det senaste jag kunde boka nu, så får vi ändra hemfärden senare. Det kostar 800:- för alla fyra. Huvudsaken är att biljetterna är öppna i ett år, och det är våra.

Några kompisar var över igår och tittade på huset. Vi hade lovat dem första tjing på huset. Vi ska höras av i veckan innan jag bokar mäklare.

Inga kommentarer: