onsdag 11 april 2007

Komvux Dagen D

Dagen D kom men inte beskedet som vi väntat på...
Jag ringde upp honom eftersom han inte ringde mig. De hade haft mötet men han sa att han inte hade tid att prata och att han skulle ringa upp nästa dag. Eftersom han visste att jag behövde veta snabbt så tolkade jag det som att de inte skulle gå med på det. Annars så hade han väl sagt "beställ biljetterna så pratar vi mer imorgon".
På kvällen var jag och Anna riktigt sura.
Idag ringde jag upp honom igen och frågade om han hade tid nu. Då förklarade han varför han inte kunde ge något besked innan. Han hade inte träffat alla lärarna än. Han hade träffat historia- och samhällslärarna men inte svenska- och engelska lärarna.
När han har fått tag på dem så ska han prata med rektorn och sen ringa och lämna besked till mig, senast fredag.
De lärare som han hade pratat med var ganska positiva, men hade lite frågetecken om hur proven ska gå till. Vi kom överens om att jag skulle komma hem i god tid så att jag hinner tenta av alla ämnen innan vårterminen är slut. Han sa att det då nog skulle gå att ordna detta, men att han måste höra med alla lärare så att alla är med på det.
Måste alltså vänta mer...pust!

Inga kommentarer: